Beschrijving
Min leeftijd: +12
Aantal spelers 2 a 4
Gem duur 60 a 90 min
Als gevestigde vertegenwoordigers van je gilde verzamel je je rond een oude heilige steen, waarvan de betekenis en magische krachten alleen aan adepten bekend zijn. Elke speler bezet een van de vier torens rond de Witchstone en begint vanaf daar. Creëer je magische spreuken met behulp van je ketel en plaats een netwerk van magische energie rond de steen. Stuur je heksen op pad, schep de magische kristallen uit de ketel, maak gebruik van het pentagram en de toverstaf en houd de profetieën in de gaten om de overwinning veilig te stellen. Maar niet alle opties zijn altijd voor u beschikbaar. Alleen als je slim je kansen benut, heb je de kans om de meeste overwinningspunten te verzamelen over de 11 ronden en daarmee het spel te winnen als Meester van de Witchstone.
As established representatives of your guild, you gather around an ancient sacred stone, the signifi cance and magical powers of which are known to adepts only. Each player occupies one of the four towers around the Witchstone and starts from there. Create your magic spells with the help of your cauldron and put a network of magic energy around the stone. Send out your witches, scoop the magic crystals out of the cauldron, make use of the pentagram and the magic wand, and keep an eye on the prophecies in order to ensure victory. But not all options are always available to you. Only if you cleverly make the most of your opportunities you will have the chance of accumulating the most victory points over the 11 rounds and thereby win the game as the Master of the Witchstone.