Aanbieding!

Dark Moon Shadow Corporation

 26,50

Uitverkocht

Artikelnummer: 0653341721709 Categorieën: , , , , Tags: ,

Beschrijving

Min leeftijd: +12
Aantal spelers 3 a 7
Gem speelduur 60 a 75 min

In Dark Moon: Shadow Corporation, een uitbreiding voor Dark Moon, bemoeit het snode bedrijf zich met de gebeurtenissen op Titan. Ze hebben ‘behulpzaam’ een evacuatieschip gestuurd in de hoop dat er een geïnfecteerde arbeider op wordt geladen. Ze bemoeien zich met taken, bedreigen mijnwerkers of hun geliefden om hun doelen te bereiken, en ze hebben misschien een fanatiek loyale compagnieman onder jullie geplaatst. Nu het bedrijf op de loer ligt en elke beslissing bederft, zal het veel moeilijker zijn om de vraag te beantwoorden: “Wie kan ik vertrouwen?” Dark Moon: Shadow Corporation bevat nieuwe personages, nieuwe acties, nieuwe evenementen, nieuwe manieren waarop het spel kan eindigen, en twee optionele modules die kunnen worden toegevoegd om de paranoia en het wantrouwen nog verder te vergroten.

Dark Moon: Shadow Corporation bevat nieuwe personages, nieuwe acties, nieuwe evenementen, nieuwe manieren waarop het spel kan eindigen, en twee optionele modules die kunnen worden toegevoegd om de paranoia en het wantrouwen nog verder te vergroten. 3-7 spelers, 60-75 minuten.

In Dark Moon: Shadow Corporation, an expansion for Dark Moon, the nefarious Company is interfering with events on Titan. They have “helpfully” sent an evacuation ship in hope that an Infected worker will be loaded onto it. They interfere in tasks, threaten miners or their loved ones to further their goals, and they may have placed a fanatically loyal Company Man among you. With the Company lurking and tainting every decision, it will be that much more difficult to answer the question, “Who can I trust?” Dark Moon: Shadow Corporation includes new characters, new actions, new events, new ways in which the game can end, and two optional modules that can be added to ramp up the paranoia and mistrust even further.

Dark Moon: Shadow Corporation includes new characters, new actions, new events, new ways in which the game can end, and two optional modules that can be added to ramp up the paranoia and mistrust even further. 3-7 players, 60-75 mins.